Search This Blog

Saturday, May 22, 2010

mat rempit

ni kisah salah satu benda yg aku syg, iaitu yamaha RXZ aku...tba2 rndu kat moto yg aku da jual ni...hrp2 org member aku tu jg la dgn baik, coz moto 2 dah byk jasa (buat p kuliah,jln2, dating dan lain2) ni sebahagian aktiviti malam hjg mggu aku... merewang!!!!

lpak kat luar ngan kwn2,

round2 bndar jom..haha!!







moto ni mmg ringan(unnecesary thing dah dbuang) blok ngan enjin skali dah dtebuk tuk bgi sejuk n ringan...moto ni blh smpai 200km/h tpi aq cuma prnh smpai 160 jak itupun helmet mcm dah nak tcabut dah...









(maaf ada unsur 18sx)heheh ...ni antara pristiwa berdarah yg pernah kualami...haha


tu la time selekoh pun nak blast....nasib bek pkai helmet lau x, musnah khidupan ku sbgai jejaka tampan...truk gak bahu aq 2 , nampak tulang dah sbb theret terok dengan tar jalanraya

disebabkan accdent ni...seminggu aku x boleh pakai bju dengan sendiri(kena bantu oleh roomate).........





xpa sem dpn aq nak bli "rxz" yg bru g mcm pakci poyo kat bwh ni.....hahaa
(cantik basikal pakcik)




4 comments:

Siti Nursyafiqah said...

make sure beli.
haha!

Unknown said...

it jus a bluff k...xkan la aku nak pkai basikal mcm pakcik tu...ums byk bukit, xssuai

Siti Nursyafiqah said...

kau kan suka exercise~
asyik jog je.
naek basikal la pulak

Unknown said...

ska excercise x bmkna ska myeksa diri...gla gna basikal daki bukit ums...xsmpai pun kg ab,konpom aq pancit da ...haha